A Facebook is elérkezettnek látta az időt és beszállt az okosszemüveg üzletbe. Ráadásul nem mással karöltve tette ezt, mint a szemüvegek egyik vezető márkájával, a Ray-Bannal.
A két cég által kifejlesztett okosszemüveg egy klasszikusnak mondható Ray-Ban stílusban jelenik meg, különböző keret és lencse színek kombinációjában. A szemüveg rendelkezik két 5megapixeles kamerával, egy érintőpaddal, hangszórókkal, három mikrofonnal és egy töltőtokkal. A kamera a fényképezésen kívül 30 másodperces videófelvételt is képes készíteni. A beépített mikrofonok előnye, hogy képesek a zajszűrésre is, így elég jó minőségű a hangrögzítés videózás közben. A beépített tárhely alkalmas mintegy 500 fénykép és 30 videó tárolására.
Az új Facebook View alkalmazás tárolja az információkat, amivel szerheszthetjük és tovább is küldhetjük a közösségi portálokra, alkalmazásokra.
A 299 dolláros szemüveg akár 3 napig is használható egy töltéssel, kapunk hozzá egy tokot, tisztítókendőt és USB kábelt is.
Az e-book varázsa: az olvasás digitális forradalma
Az információtechnológia forradalma alapjaiban változtatta meg mindennapi életünket, és az írás és olvasás terén is megjelentek az innovációk. Az e-könyvek, vagyis az elektronikus könyvek, az olvasási élmény digitális átalakulását hozták magukkal. Ebben a cikkben körbejárjuk az e-könyvek világát, és megvizsgáljuk, miért válnak egyre népszerűbbé a hagyományos könyvekkel szemben.