A Google levelezője új formát és színeket használ emblémájában.
A Google 16 évig használta a korábbi verziót, a boríték alakú logóját. Az új megjelenésű alakzat egyszerre jelképez egy M betűt és a borítékot, de a színvilág is alapjaiban megváltozott. Eddig egy szimpla piros-fehér kombináció volt forgalomban, most pedig a tech óriásvállalat által máshol is használt, jellegzetes kék, piros sárga és zöld színeket kapta, ami vizuálisan is közelebb hozza a Google Térképhez, Fotókhoz és a Chrome böngészőhöz.
A Fast Company szerint a tervezési folyamat során a cég tervezői mérlegelték, hogy elhagyják az M-formát, vagy a piros szín használatát, de egyik felvetés sem szerepelt jól a felhasználói teszteken. Mivel a borítékforma kevésbé tűnt a Gmail dizájnélményén fontos elemének, ezért végül attól váltak meg, és az M formával, valamint a hagyományos Google színekkel kísérleteztek. - írja a cég hivatalos tájékoztatója.

A keresőcég frissített továbbá a Naptár, a Dokumentumok, a Meet és a Táblázatok logóin is, hogy azok is jobban összhangban legyenek az új Gmaillel. Nézze meg az alábbi, látványos videót a változásokról!
Az e-book varázsa: az olvasás digitális forradalma
Az információtechnológia forradalma alapjaiban változtatta meg mindennapi életünket, és az írás és olvasás terén is megjelentek az innovációk. Az e-könyvek, vagyis az elektronikus könyvek, az olvasási élmény digitális átalakulását hozták magukkal. Ebben a cikkben körbejárjuk az e-könyvek világát, és megvizsgáljuk, miért válnak egyre népszerűbbé a hagyományos könyvekkel szemben.